lørdag 13. februar 2010

"Oldissen" 94 år!! (Familieblogging!!)


I dag fylte verdens fineste oldemor Gunvor 94 år!

Hun trodde faktisk at det bare var om kvelden hun hadde bursdag, men hun hadde det faktisk hele dagen!!;o)

Det var mange gjester, så vi fikk låne den ene stua på gamlehjemmet, og "oldissen" var strålende fornøyd med oppmøte!!=)

Ikke mindre en 6 av oldebarna var å feiret dagen sammen med henne!! Og ellers familie og venner!!

Det ble sang og dans, og masse godt å spise....med andre ord en kjempe feiring!!

Mary synger i mikrofonen til oldemor!


Ingrid var med på feiringen, Gunvors yngste oldebarn!!

Max, som også er oldebarn av Gunvor...


....Jana våres, lillesøstra til Max!!

Max og Mary har danse-show for "oldissen", som syns ungene var kjempe flink!!=)


Ingrid og Andreas!!=)

Ingrid og gu'mor Eva!!=)

Jana og Tanja!!=)


Jørn og Tanja!!=)

Arne og onkel Svein!!=)

Tante Laila!!=)



Fineste Millershen våres!!=)

Søteste Andreasen våres, lillebroren til Millersh!!=)

Verdens galeste Jørn, som er pappaen til Millersh og Andreas!!=)

Min kjære som da er barnebarn av Gunvor og i slekt med/familie med alle som jeg har lagt ut bilde av over her!!=)

Så tok Camilla ett bilde av meg, så da måtte jeg bare legge ut det også....jeg vil jo også være med!!;o)

Så vi har med andre ord hatt ett aldri så lite familietreff i dag! Det var kjempe koselig, og jeg gleder meg allerede til neste treff!!;o)

1 kommentar:

June sa...

Så artige å se bilda fra bursdagen.. Ser ut til at alle kosa sæ :) Det va der vi skulle vært, snuuufs:(

Ha en fin morsdag!