torsdag 4. februar 2010

Motivasjon....send over litt!!;o)

Bildet er lånt her!!

Ja i dag er det en ny dag med trening! En kombinasjon av sirkeltrening og step, også avslutter vi med en knall økt på magen. Det er høy intensitet, og hjertet får jobbe skikkelig!! Det er tungt, men det er skikkelig bra og gøy. Halvannen time går unna i ett svosj, og plutselig er man ferdig!!
MEN, det er ett lite men....i det siste så har det blitt litt tungt å komme seg avgårde. I begynnelsen så gikk jeg til hver treningsøkt (3 ganger i uka), er ca 1000 meter å gå så det er ikke langt....og dessuten er det nesten litt teit å kjøre på trening når den er så nært!! Men de siste gangene har jeg tatt bilen, alltid med en ny "pissatrengt" unnskyldning. Å jeg kommer til å ta bilen i dag, dunjakka er til vask og det er kaldt ute...skikkelig kaldt....men det får så være, bare jeg kommer meg på trening!!;o)

Har dere litt motivasjon til overs?? Så vær så snill å legg igjen litt til meg!!;o)

Ingen kommentarer: