lørdag 13. februar 2010

Morsom oppmuntring!!

I går lå det en pakke til meg i postkassa, og jeg funderte fælt på hva det kunne være....


.....av verdens søteste Hilde, som er fast følger av bloggen min (skryteskryte) fikk jeg tre "Ecco"-baller (hun har døpt dem om etter skoene jeg brukte;o)) som jeg kan bruke neste gang jeg skal vaske dun-jakka mi!!*Jippiiii*
Så da slipper jeg å ødelegge flere sko på den måten iallefall!!;o)
Tusentusen takk Hilde, en helt fantastisk oppmuntring i hverdagen!!
Jeg digger deg, du er så bra!!

2 kommentarer:

Julie sa...

så utrolig koselig da! :)

*Strikkerier* sa...

Hehehehe; flott at det falt i smak. Æ va bare NØDT å sende dæ ecco-baller. Du dele så mye av dæ sjøl og dåkker, det gjør at det e kjempearti å følge med!!! Lykke til med neste dunjakkevask. : )