onsdag 10. februar 2010

Litt tufs snømann og ut på tur!

For noen uker siden var dette en stram og kjekk kar, men vær og vind har satt sitt preg og nå er han ikke helt den samme mere, mindre har han også blitt!! Men han står der i hagen vår og gir seg ikke....en tufs men standhaftig kar!!;o)
Boghardt har fått ny trekksele!! Den er sydd av ei dame i Vadsø, som skreddersyr seler og bånd til hunder. Hun syr seler for hundespann og for sånne som oss som bare trekker spark i ny og ne!!;o)
Mary kaller Boghardt for reinsdyret når han trekker sparken....hennes egen Rudolf!!;o)

Hun liker seg ute i sneen, stort sett....men hun har dager da hun absolutt ikke liker sne!! Heldigvis er det få sånne "ikke-like-sne" dager!!=)

Ingrid stakkar, var kjempe trøtt da vi gikk ut, men hun ville ikke legge seg selv om jeg la ned ryggen på vogna!! Hun ville også se hva som skjer i verden rundt oss!!=)


Det går utrolig fint med Ingrid i barnehagen, hun syns det er helt greit når vi går og når vi kommer dit om morningen så går både armer og ben, ja hun blir helt vill!! Mye morsommere å være der sammen med alle barna enn å sitte hjemme sammen med den utrolig kjedelige mora...haha!!;o)
På fredag skal det være karneval. Ingrid blir nok å være en liten Ole Brum og Mary skal være Konge med hjemmelaget drakt....legger ut bilder når alt er fikset!!;o)

1 kommentar:

Francielle sa...

Hei på deg! og takk for titten innom meg! Nå har jeg jammen kost meg her i bloggen din, har var det utrolig mye spennende og lese om og bilder å se på. Må innrømme jeg dro litt på smilebåndet når jeg så baguetene din! uff slemt å le, men komisk var det! Denne bloggen kommer jeg garantert tilbake til! Takk for titten i din hverdag og så må jeg si du har en nydelig familie! Ha en fin torsdag!