tirsdag 9. februar 2010

En "fabelaktig" husmor, Mary hjelper til og litt om form!!

Jaja, noe husmor har jeg aldri vært....skal i grunn ikke skryte på meg det!! Jeg hater å lage mat, hater å vaske og rydde, blomstene mine dør fra meg til stadighet og støvsuge blir jeg fysisk dårlig av! Her ser dere blandt annet hvordan det gikk når jeg skulle varme noen baguetter her om dagen....røykla hele huset!!:O
Men er det en ting jeg kan så er det å vaske klær, det syns jeg er helt greit.....helt til jeg bestemte meg for å vaske dunjakka mi! Det gikk 6 dager fra jeg starta vaskemaskin med dunjakka i til den kom ut av tørketrommelen tørr og generelt i fin form.....dessverre så tok jeg "livet" av Chris Marius sine flotte Ecco joggesko til rundt tusen kroner....Det var de reneste skoene jeg fant da jeg skulle hive dunjakka i tørketrommelen, og tennisballer var ikke å oppdrive....såe etter x-antall runder i tørketrommelen hadde skoene gått litt sammen på midten....akksom smelta litt....:O

Chris Marius var selvfølgelig ikke så fornøyd, så nå har jeg starta ett sparetiltak hvor da pengene må gå til ett par nye Ecco joggesko størrelse 46!!
Jaja, sånn kan det gå....jeg er langt fra noe husmor, menne jeg er ganske grei da....;o)

Så har vi vår vakre mary-mor som har kommet inn i en "Jeg kan og vil hjelpe dere med alt" fase!! Spesielt morro er det å få hjelpe lillesøster, for hun kan jo nesten ingenting!!;o)
Så her om dagen fikk Mary gi Ingrid kveldsmat, å Ingrid syns rett og slett dette om saken:

....hun var med andre ord mer enn fornøyd med servicen!!=)

Å skjære pølser til pølsesuppa er også noe Mary er veldig god til...og noe hun bare må gjøre!!

Å klart kokken må smake litt....

....eller var det ikke lov???;o)



Jaja, sånn går dagene her....det har ikke vært så mye blogging heller det siste, men da må jeg bare skylde på formen!!
Vet i grunn ikke hva det kommer av men formen er så dårlig om dagen. Jeg tar tran, vitaminer, drikker masse vann, spiser sånn passe sunt og trener, men formen blir ikke bedre å jeg føler meg ikke kvikkere noe som jeg trodde jeg skulle gjøre! Hver morgen føler jeg meg slapp og helt uten energi, jeg har dårlig matlyst og angsten er veldig pågående! Jeg er urolig hele dagen, men vet i grunn ikke helt hva jeg uroer meg for.....våkner tilogmed om natta bare fordi jeg er urolig! Har plutselig blitt veldig plaget med hodepine, fryser i det eneøyeblikket og svetter som en gris det andre....verst er det om natta!!
Tenkte jeg skulle bestille en time hos legen, for å ta en sånn helsjekk...ja bare for å berolige meg selv!!;o)
En årsak til at jeg føler meg litt dårlig om dagen kan jo være at Ingrid har begynt i barnehagen. Jeg er avhengig av faste rutiner, og nå har de rutinene blitt endret....jeg må vel kanskje bare få tilpasset meg den nye situasjonen....og i går var jeg på NAV å fikk ordna med en søknad på en jobb, så da får vi se....er jeg heldig så får jeg kanskje begynne å jobbe igjen snart!!=)
Å en ting til....I mars skal jeg og Chris Marius reise ett par dager til Tana, småtrollene tar vi med....da skal vi til litt familieterapi. Det er vanskelig for Chris Marius å være kjæresten min i mine dårlige perioder, og vi blir nok å snakke litt om det! Gru/gleder meg, men er glad for at Chris Marius gjør det han kan for å gjøre livet vårt litt enklere!!
Jeg er dypt forelsket i den mannen.....som stakkars har fått halsebetennelse!!

2 kommentarer:

Solveig sa...

Hehehehe, måtte nesten le litt av brente baguettar-bildet ;D Skikkelig beskrivande, rett i situasjonen :P

Håpar dåke har ein fin og produktiv til Tana :)

Klem!

*Strikkerier* sa...

Du e fantastisk Linda!! Æ flire så æ skrik hær.
Å du; æ ska sende dæ tennisballer. Dem har på Jysk, å det skal æ pinadø spandere på dæ!!