fredag 26. februar 2010

Beklager!!

Det har ikke blitt noe særlig blogging i det siste!!
Jeg har jobbet de to siste ukene i barnehagen til Mary og Ingrid, og har vært helt dø når jeg har kommet hjem. Samtidig som jeg har måttet kose litt å være sammen med ungene! Før hadde jeg jo formaiddagen til blogging å sånt datastyr, og litt kvelden....men når jag her jobbet har jo formiddagen gått vekk til det, og ettermiddagen og kvelden har jeg lekt med ungene eller sovet!!;o)
Har faktisk gått glipp av en hel del norske medaljer ja, pga at jeg har sovnet på sofaen allerede i ni-tia på kvelden...trøtt.no!!;o)
Dessuten herjer Noro-viruset her i Finnmarka for tiden, så jeg går rundt med angst i kroppen hele tiden, hater den sykdommen og det den gjør med meg. Angsten er helt ekstrem når jeg går å "venter" på at noen her i huset skal bli syk...:( Saken er nå en gang sånn, at det som kommer det kommer....så får man bare prøve å leve med det!!
I helga er Christine og geir Hovard her! Håper jeg får tatt litt bilder, så det blir litt helge-blogging iallefall!!;o)

1 kommentar:

June sa...

Ikke bare å få tid til alt nei... Mye av energien forsvinner på jobb. Dagene flyr avgårde. Har sovnet litt foran OL jeg også, men har våknet ved innspurten :)

Vi har så og si bestandig pasienter isolert med Norovirus. Jeg har vært så heldig å aldri ha blitt smittet...
Det er jo ikke så lenge sia dere hadde spysjuka i hus, så for håpe det holder for denne sesongen.