lørdag 30. januar 2010

Opplading, søvn og behandling!!


Ja da er jeg en tur i Tana, på DistrikspsykiatriskSenter. Jeg har vært her siden i går og reiser hjem i morgen, så det er bare en liten tur...for å ladde batteriene!!
Det er godt å få slappe litt av, bare tenke på seg selv. Jeg har brodert litt, lest litt og sett på tv. Snakket litt med andre som også sliter og det er godt å prate med noen som forstår hva man snakker om og hvordan man har det!!
Det er godt å ikke føle seg ensom, men å se og vite at det er mange som har det sånn som jeg, og mange som jobber mot samme mål....nemlig å bli bedre!!
Det er virkelig godt å bli sett og bli hørt!!
Misforstå meg rett, jeg har det godt hjemme....kjempe bra! Jeg har en flott mann som gjør alt han kan for å gjøre livet mitt bra, jeg har fire utrolig flotte unger som gjør meg glad.....men det er noe med å være sammen med andre som har det sånn som meg, selv om jeg selvfølgelig har det best hjemme!!
Jeg elsker jo kjæresten og ungene mine!!=)


Å jeg har sovet i natt....hele natta, fra kl 24.oo til halv ni i morgest!! Uten å være våken en eneste gang....for en lykke, det er sååå lenge siden!! Ingrid våkner jo mellom 6 og 10 ganger i løpet av ei natt så å få sove, det var virkelig luksus!!=) Og jeg skal få sove ei natt til før jeg reiser hjem, snakk om oppladning!!=)
Det blir også litt tid til behandling, den gode samtalen! Den som jeg alltid gruer meg til, men så får letta litt på trykket.....slipper ut litt steam, og som oftes gjør det så godt etterpå!! Men som er så tung og slitsom mens den pågår!!
Jeje, sånn er det....med ondt skal ondt fordrives...er det ikke det det heter?? Og det er jo godt å være her også!!=)
Ha ei fin helg!!

2 kommentarer:

June sa...

Du får bruke tiden på deg selv nå da :) Bra du får hvilet, alle mødre skulle vel hatt et rekrasjonsopphold i ny og ne.

Gunn-Helen sa...

Hei Linda.
Har vært inne å sett på bloggen din, såå bra, du e kjempe flink. Masse fine bilda.

Klæm