søndag 24. januar 2010

Mandagstema: Lengsel


Nå er det veldig lenge siden jeg har vært med på mandagstema, men i dag fikk jeg "ånden over meg"!! Ukens tema er lengsel, og akkurat nå er det dette jeg lengter etter.......


....vakre Christine min, som bor hos pappaen sin...

....fineste Geir Hovard-en min, som bor sammen med pappaen og Christine..


.....nakne tåfiser i deilig, varm sand en varm sommerdag....



.....barna mine som koser seg på stranden, selv om gradestokken ikke viser mer en 10 grader....

....blomster, sommerblomster.....



.....en brun liten hånd som holder frem en blomst til mamma....

....lille jenta mi som går tur med babyen sin....



...lange, fine turer sammen med noen man er veldig glad i, å som man dessverre ikke ser så ofte (savner Ken Morten og June)....

...."slåtta" i Persfjord, alle er med....



....jeg lengter etter å være i Persfjord, mitt Paradis på jord....




Dette er hva jeg lengter etter akkurat nå, hvis du vil se hva andre lengter etter trykk på logoen øverst i innlegget!!=)

18 kommentarer:

Nattsyrran sa...

Underbara bilder!!! Förstår din härliga tolkning=)
Mvh Susanne

foto CHIP sa...

Mysiga bilder! Det var en hel del att längta till och efter :)

Småbyliv sa...

Koselige bilder :o)

Anette sa...

Mycket att längta till har du! Rara barn och vacker natur. Klart du längtar. /Anette

Spiderdama sa...

Så mange flotte bilder det var her! Skjønner godt du lengter etter barna og alt det andre:-)
Ønsker deg en god uke!

Kine sa...

Fine bilder som beskriver din lengsel veldig godt:)

Ønsker deg en fin uke;)

Sommertid sa...

Håper din lengselen etter barna blir kort og at du møter de snart.
En god uke ønskes dig.

Stine sa...

Vakre bilder og gode ord til temaet!

June sa...

Så fine bilder, begynner å lengte jeg også :)

Gleder oss til sommeren! Gla i dokker!

Pialotta sa...

Förstår alla dina "längtor";-) Underbara foton som du visar:-)

Randi's Tanker sa...

Nydelig og rørende tolkning av mandagstema! Flotte bilder!

Turid sa...

Vakre og søte barn du har. Og så hyggelig å gjøre ting sammen. Et flott innlegg.

Lotta sa...

Jättesöta barn så vackert du har skrivit om dem.
Man känner verkligen din längtan efter dem.
Härliga bilder.
Snyggt jobbat....
Kramizzz / Lotta

linsky sa...

Skjønner godt du lenger etter barna dine!
Fine bilder. :)

Petunia sa...

Mange og mye å lengte etter her <3
Flotte bilder:)

qehenne sa...

Nydelige bilder. Skjønner veldig godt akkurat din lengsel.Ha en flott kveld!

Gunhild sa...

Nydelege bilder og nydelege barn. Skjønnar godt at ein kan lengte etter dei :)

Melusine sa...

Så fint at du fikk "ånden" over deg og ble med på mandagstema med slike herlige bilder :)
Ha en fortsatt fin uke!