tirsdag 19. januar 2010

Lenge siden sist!!

Men det har vært mye her for tiden, både sykdom å lite nattesøvn å det tar all energi i fra meg! Så jeg tar ikke så mye bilder å da blir det liksom ikke noe å blogge...er jo så kjedelig med bare skriverier!!;o)
I helga var Geir Hovard og Christine her, og det er så vanskelig å få ta bilder av dem. de gjør seg til eller bare tuller...men fikk knipsa noen nå i helga da!! Her er Geir Hovard tidlig om morningen å lager seg frokost, han sovner sent å står opp tidlig og derfor ser han veldig trøtt ut om morningen!!:)
Christine, stakkar, ble syk på natta å kasta opp. Så hun var litt uffen form når hun sto opp, betraktelig senere enn broren!!;o)
Men det er lov å sove lenge når man ikke føler seg så bra....men hun ble litt små sur når jeg tok bilde av henne da, det er vist helt ut å ta bilder å iallefall når man ikke tar dem av seg selv....å når man er syk....Jaja, jeg er en mamma å da tar jeg bilder, når det passer meg!!;o)

Stakkars, så bleik å dårlig....men jaggu meg hadde hun ikke sminka seg....:O....;o)

Savner ungene i hverdagen jeg, det er alltid tungt når de drar etter ei helg, eller en ferie.....men jeg er heldig som har mulighet til å ha dem hver helg da, for de bor jo i grunn ganske nært!!
Men det er jo ikke tvil om at det hadde vært godt å ha dem her hele tiden da!!<3

I går var jeg og Chris Marius små shabby. Vi var begge kvalme og hadde "renneræv"....jeg spiste veldig lite i går og kjenner meg litt slapp å tufs i dag også, men det er nok pga at jeg har spist så lite...så sitter jeg å prøver å trykke i meg litt 4korn og biola så får vi se om ikke energien kommer tilbake!!

Ingen kommentarer: