tirsdag 5. januar 2010

Knallhard start på ett nytt år!!



Pga at jeg plages sånn med angst og tilbakevendende depresjoner er det mye rot i de huslige sysler. Ofte klarer jeg ikke å gjøre helt vanlige ting som å vaske, støvsuge, vaske klær...ja generelle normale vanlige gjøremål er iblandt utrolig vanskelig å få gjort, å da ser det ofte helt jævlig ut her hjemme hos oss!

Men for å få inn husarbeid som en rutine og gjøre det til en vane har jeg nå begynt med ukeplan. På den ukeplanen skal det stå ting som jeg skal gjøre hjemme, littegranne hver dag...ikke for mye, for det er viktig at jeg klarer disse gjøremålene for å få følelsen av å klare noe!

Etter jule er det mye skitne klær, for jeg har ikke orka å vaska så mye som en halv maskin engang i jula...så nå må jeg i en periode vaske minst en maskin om dagen. Den skal også tørkes og brettes og legges på plass. En av gjøremålene i dag var også å vaske badet, og det har jeg gjort...jippi!! Så nå skal jeg gå ned å hive en maskin med klær i tørketrommelen, så blir det bretting senere!

Jeg skal også begynne det nye året med å være litt sunnere, og litt flinkere til å trene...så i dag var det 4korn og biola til frokost, også blir det ei treningsøkt i kveld....skal på sirkeltrening!


Så får vi se da hvordan jeg skal klare det her da....tar gjerne i mot motivasjon og stå-på.vilje fra alle hold!!=)

1 kommentar:

Liss Annie sa...

Så bra Linda :) Stå på!