søndag 31. januar 2010

Hjem til show og trening!!=)

Christine, verdens fineste Christine!!
Hun er ett forbilde, en helt og helt perfekt i Mary's øyne!! Når Mary får være sammen med Christine, da lyser øynene hennes og hun blir "stor" jente hun også!!
Derfor var hun veldig opptatt av at i dag skulle HUN lage show, der HUN bestemte alt.....akkurat slik som storesøster gjør!!=)
Christine kunne få være med, men i dag var det Mary som var sjefen!!=)
Det var dans, sang og ett himlaliv!!
Hun kommer til å bli helt sånn som storesøstra som også har showet seg gjennom livet!!;o)
Mary ser opp til Geir Hovard også, men det blir på en litt annen måte.....og Geir Hovard er ofte opptatt med sine ting, så han har litt liten tid når han er her!! Men han tar seg av og koser med små-jentene så ofte han kan!!
Herregud som jeg elsker ungene mine!!=)

Pappa og Ingrid er gode tilskuere, og måtte sannelig bare klappe når show-sjefen ga beskjed om det!!;o)

Å se her for ett blikk jeg plutselig fikk av min vakre mann, "Are you flirting with me???"

Kanskje han har savnet meg i helga??!!;o)

Å i morgen begynner lille Ingrid-en våres i barnehagen!! Det skal bli spennede!! Hun skal gå i samme barnehage som Mary, ja tilogmed på samme avdeling. Vi tror det kommer til å gå kjempe fint!! Hun har fått ny barnehagesekk, og alt er klart....Hun fikk sannelig også den første tanna i dag, sånn bare for å vise oss at hun er helt klar!!;o)
Lille babyen vår....hun er ikke baby mere!!
Å med tanken på at jeg ikke skal få flere barn, er det litt vemodig, litt trist men veldig veldig godt å se at ungene vokser og utvikler seg!!=)
Å i dag har jeg vært på trening, fikk bare en time i dag siden Christine og Geir Hovard skulle med bussen men det var en effektiv time. Hovedfokus på de store muskelgruppene, magen og step!! Nå skal sommeren bare komme!!;o)

2 kommentarer:

Anne Mette Lie sa...

For noen skjønne barn du har! Håper barnehagestarten gikk fint! Vemodig tid når de plutselig er blitt barnehagebarn! *klem*

Anonym sa...

Så flotte bilder! Kjempefin blogg også. leser sånn innimellom og den er absolutt god. Du har mange fine kvaliteter, og er et godt menneske Linda. :-) Si fra om du kommer min vei.

Anne-Marte