onsdag 20. januar 2010

Gyngesvane og andre bilder!!

Mary og ingrid har arvet en gyngesvane etter pappaen sin. Så den har han gynget i når han var liten, og sikkert søsknene hans også! Mary liker gyngesvanen, men hun syns den får litt for lite fart....så hun gynger som bare det når hun bruker den...
....her snakker vi å ta i med hele kroppen, ja ansiktet også!!

"Neeeeeei maaammaaaa ikke ta bilde av mææææ"
Er nesten helt umulig å få tatt ett normalt bilde av den der ungen for tiden, hun nekter....men ikke når hun er sammen med Ingrid, da er det greit!!

Vil så gjerne holde rundt å klemme litt, er ikke måte på hvor glad hun er i lillesøstra si....det skal susses og klemmes og holdes hele tiden når hun er hjemme! Ingrid er ikke like glad for det alltid, men hun lærer kanskje å sette pris på det...hehe;o)

Lille Ingrid-pingri, som bare blir større og større....jeg har ikke mere baby jeg!!
Hun er helt svart på longsen og bodyen etter å kommet seg til ovnen å funnet litt aske å leke med....arti!!

Mary og pappa satt på dataen i går, på Nettby faktisk...noe som Mary nå gjør sammen med pappa rett som det er. Tante iris lærte nemmelig Mary at på nettby kan man skrive brev og skrive i dagboka, så nå må bare Mary gjøre det....hver dag!!
En annen ting vår lille vakre Mary har lært, er å bannes....ikke så pent er det og man skal ikke gjøre det, men herregud som jeg lo da hun sa til faren etter å ha bæsja i bleia..
"De fan ikke bra, pappa...d e fan ikke bra!!"
Skal prøve å plukke det av henne, men det er lov å le litt...er det ikke??!!;o)


Så er det jo kjempe lenge siden jeg har blogga pappaen da, så i dag fiksa jeg litt plass til han også!! Han har vært så flink i natt, å tatt Ingrid når hun har kasta opp pga av min spyangst, i tillegg har han vaska hele huset i dag.....for å klare å holde seg våken!! Han er best av alle, for meg...min mann!!


3 kommentarer:

Lene sa...

Herlige Mary!!! <3 Amundsen er helt umulig å få tatt bilde av han også. Han blir riktig sur når han ser jeg står klar med fotoapparatet.

Og Ingrid er jo blitt STOOOR!!! OMG! :o Hvor ble det av den pittelille babyen din, Linda???

Du er heldig som har CM. Han passer godt på jentene sine, han. ;) Han vet nok hvor heldig han er som har så flotte jenter.

Den gyngesvanen var skikkelig kuul. Og Mary var helt priceless der hun gynga ivei. Hehe.. Amundsen hadde nok likt å leke med henne - han elsker jenter med fart i. Og han bryr seg ikk noe om at de banner litt. *fnis*

Julie sa...

Mary e nu en arti skrue! Men skal man ha fart så må man jo ta i med hele kroppen! ;)
Og lille Ingrid e plutselig bynt å bli stor.. men dæm e nu sjønn begge to! <3

Anonym sa...

Så nydelige jenter du har! :)

Svanen vekker barndomsminner, har en akkurat lik! :)