fredag 1. januar 2010

Godt nytt år!!<3

Ja da var vi plutselig i det herrens år 2010, det er jammen meg merkelig!!
Vi startet feiringen med å gå på besøk til oldemor Gunvor på gamlehjemmet. Vi hadde med oss noen raketter som vi fyrte av i hagen der, og "Oldissen" var kjempe glad. Hun pratet om at nå hadde vi vært ute å skutt raketter og det var så fint! Vi avfyrte dem utenfor fellesstua så de andre på gamlehjemmet også fikk se, stor stas!!=)
Så sang Mary til dem på fellesstua, og Ingrid ropte og laget liv, så det en liten vitaminpille for de gamle, det var vi nok!!=)
Så small vi opp resten av rakettene når vi kom hjem fra gamlehjemmet, så småtrollene kunne legge seg i vanlig tid! Begge syns det var morsomt, Ingrid bare lo og hylte av fryd og Mary var opptatt med å hjelpe pappaen med å fyre på "Å så må vi pringe på ande sia!!"=)
Vi la ikke så mye penger i rakettene heller, vi kjøpte en pakke på Europris, men den passa oss helt greit....er jo for ungene ikke sant!!??;o)

Men når de verste smellene begynte så satt jeg med to trøtte småttiser i vår seng å så på rakettene som lyste opp over hele øya! Det var så koselig....Ingrid var helt i hundre, hun ropte og kauka, lo og banka i vinduskarmen....ja hun var helt vill! Mary tok det hele med ro, mens hun holdt rundt lillesøstera si og sa..."jaaa, d e så vakkert Ingji, se så vakkert!"

Med dette ønsker vi alle sammen, venner og bekjente, alle som er innom bloggen vår å leser om oss, ett riktig flott år med masse fine opplevelser. Jeg selv skal bli "tante" igjen om noen måneder og det blir så spennende, selv om jeg bor litt langt unna!! Ingrid skal begynne i barnehagen og jeg skal begynne å jobbe, sånn går det...alltid noe nytt og spennede i vente!!=)

Mange store og gode klemmer fra meg til dere alle!!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

blir det babytreff i morgen?