onsdag 27. januar 2010

Godnatt sang!!=)

Hver kveld må pappa eller mamma synge godnatt sang til Mary!! Eller i grunnen så blir det ofte mange godnatt sanger, "Bamses fødselsdag" har vært en hit lenge nå, bare at bamse er byttet ut med Beste, og de to-tre siste kveldene har hun jammen hatt "mellom bakkar og berg" som avslutningsang......:O

Nå er det natt og vi har ennå ikke fått oppleve det verste av "Ask", forhåpentligvis så har han rast fra seg på veien og i morgen er det sol og nydelig vær!!;o) Er jo lov å håpe, er det ikke??!!=)
Så da skal jeg gå å pusse tanna, vaske nesen og komme meg i seng, plutselig er det en ny dag!!:o)

Å btw, for en avslutning på "Grey's" i dag....noe så trist!!:`(
Rart hvordan man kan leve seg inn i en tv-serie, men det går ann!! Jeg har gjort det hver eneste episode jeg har sett av "Grey's"!!
Menne jeg har juksa litt, så jeg vet hvordan neste sesong begynner.....hehe....å regner med at jeg kommer nok til å jukse ennå mere etterhvert, er altfor lenge å vente på at neste sesong skal begynne!!=)

Ha ei god natt allesammen, håper dere sover godt!!=)

Ingen kommentarer: