onsdag 13. januar 2010

Fotoshoot med Ingrid og litt scrapp!!

"Sååååå stooor!!"

Vi får ikke ta bilder av Mary som jeg tidligere har fortalt, så da må jeg jo ta bilder av Ingrid!! Men det er helt greit, for hun er så vakker at det er en fryd å ta bilder av henne!!<3
Enjoy!!=)

Ååååå mamma hjertet flommer over av kjærlighet<3
****
I dag har vi vært ute på sparke-og aketur! Prøver alt vi kan å slite ut ungene før de legger seg! Dessuten prøver vi med nye rutiner på Ingrid om dagen, en tidlig langlur og en seinm kort lur....mot tidligere en kort tidlig lur og en lang sein lur...hahaha...skjønner dere??!!
Vi får se om det virker, selv om det kan ta noen dager!!=)
Jeg henger fortsatt med på treningen, skal prøve å få til tre dager i uken. Jeg spiser mindre, og kanskje litt sunnere. Starter dagen med 4-korn og biola, og spiser knekkebrød med kalkun eller tunfisk som mellommåltider....det blir vanlig middag, bare litt mindre enn vanlig! Så kanskje man går litt ned i vekt, eller bygger litt muskler så man blir fastere i fisken!! De dagene jeg ikke trener prøver jeg å få til en tur med ungene eller en kveldstur for meg selv....blir spennende å se hvor lenge det holder...hehe!
I tillegg følger jeg timeplan min slavisk, å gjøre noe huslig hverdag!! Kjennes bra, og huset har faktisk ikke sett så ryddig å bra ut på lenge....foreløbig er jeg veldig kry over meg selv, må bare passe på å holde det sånn resten av året og årene fremover!!;o)
I morgen skal jeg i møte med psykiatrien. Gleder meg til å fortelle om fremgangen, men er redd de mener jeg ikke trenger dem lengere....men det gør jeg, man vet aldri når nedturen kommer, og nå er det viktigere enn noensinne å ha dem i nærheten om jeg skulle begynne å falle sammen igjen. Da blir det lettere å takle nedturen og garantert lettere å komme seg opp igjen! Så det blir spennede å se hva de har å si....jeg gled-gruer meg!!
Å så til slutt noen scrappe greier. Jeg er med i en scrappeklubb Creativ Club
og fra pakkene derfra har jeg lifta/hermet etter forslag fra dem....den første er en forside til ett fotoalbum jeg jobber med, og de to andre er esker som jeg har dekorert!! Jeg er nybegynner i faget...har ikke scrappa sånn på orntlig før...men det ble vel helt greit, gjorde det ikke??


Ellers går dagene i fullfart nå som jeg har både trening og husarbeid på programmet...hehehe...det er bare en ting som vi nå må få årning på å det er nattesøvn til Ingrid. Etter 9, snart 10 mnd uten mer enn 2-3 timer sammenhengende søvn begynner vi å bli mørke under øynene hele gjengen, så hvis noen vil komme å ta en natt her så sier jeg ikke nei til det!!;o)
Men det er bare noen uker til hun begynner i barnehagen, så kanskje hun blir å sove bedre da!! Vi får se!!=)

3 kommentarer:

Liss Annie sa...

Fine bilder av Ingrid :) Ho e så nydelig :)) Åå så flink du e blitt.. nesten så æ føle mæ litt lat nu ;p Må vell komme mæ igang med den træninga. E det hos Jarno du går? Sirkeltrening?

*Strikkerier* sa...

Hei Linda! Du har så vannvittig nyyydelige unga, og fotoshooten av ho Ingrid va hjertesmelt!! Du e superflink å trene, men husk at du ikke trenger å trene så hardt 3 gang i uka, i tillegg til at du skal være ute med ungan OG gå dæ tur for dæ sjøl. + husarbeid... Til og med æ blir andpusten av det dær!! Men siden du faktisk E så flink, så skal du IKKE ha dårlig samvittighet for en dag eller to uten trening; bare så du vet det! Du trene 80% mer enn gjennomsnittet i Norge, det e æ sikker på. Og 98% mer enn mæ... Tihi! Til slutt; LOVE YOUR BLOG!! Klem fra Hilde

Linda sa...

Tusen takk begge to!!
Ja Liss Annie, d e sirkeltrening hos Jarno!! Bare å hive sæ me!!;o)
Å søteste Hilde, tusen tusen takk....ja æ prøve nu, d blir nu såsom så iblandt me de turan, men æ prøve!! Så får vi se kor lenge æ holde...hehe!!
E så glad dåkker like bloggen min!!<3