lørdag 9. januar 2010

Badebaby og lysere tider!!

Nå er babyen vår blitt så stor at hun sitter i dusjen å "bader". Hun plasker for harde livet så badegulvet og oss som er på badet blir gjennom våte!!=)
Så ler hun så hjertelig å koser seg videre...hun elsker å leke med vann, akkurat som storesøstrene gjør og gjorde!!





Å nå har det begynt å bli mye lys om dagen....det er så det stikker i øynene når man går ut tidlig på formiddagen. Øynene mine er mørketids vante de nå...hehe...men jeg kjenner på kroppen at den er klar for lysere tider, og om ett par uker så skal sola være tilbake igjen...endelig!!
Er rart med det, hva det gjør for en at det plutselig ikke er lyst mere...man våkner på en måte aldri. Å selv om jeg har hatt det sånn hele livet så blir jeg ikke vant til det...er ikke det rart?? Men jeg er sikker på at hvis jeg flytter en plass hvor det er lyst hele dagen så kommer det til å bli rart også, så da er det vel like greit å holde seg her!!;o)
Sola er jo tross alt på vei tilbake!!<3

2 kommentarer:

Julie sa...

Godt å se at lyset e på vei tilbake til dåkker! :)
Å for ei nydelig lita frøken ho e! Bynne å bli stor nu! Glæde mæ nu iallefall til neste gang æ får se dåkker alle igjen! klem!

VesleStine sa...

VAKRE Ingrid! Hun har blitt så stor allerede! Skjønner godt at hun liker å leke i dusjen - vann er moro!
Hun ligner på seg selv!

Så bra at lyset er tilbake hos dere. Det hjelper på kropp og sjel at sola snart er framme igjen!
Det er vel kanskje ikke så rart at du har blitt mørkevant, men regner med at du snart blir lysvant igjen!

Stor og varm klem
Stine