tirsdag 5. januar 2010

Årets første trening!!=)

Fra å ikke ha rørt på kroppen skikkelig på mange år, til å kjempe seg gjennom en og en halv time med step og styrketrening er sletts ikke så verst!! Jeg er gele i hele kroppen!!;o)
Har aldri steppa før, å følte meg som en fisk på land...men det gikk sånn passe, og jeg ble både anpusten og svett, og det er vel det som er det viktigste!! Styrketreningen er jo det jeg liker best, så en blanding av disse to var i grunnen ganske gøy!!=)
Kjenner at jeg fort føler meg usikker, og litt redd sammen med så masse folk, men jeg har bestemt meg for å gi faen og kjøre på....det er viktig for meg å trene, og nå skal jeg klare det!!

Neste økt er på torsdag, når gangsperra kommer til å være på topp....åååå som jeg gleder meg!!;o) Får motivere meg med at kanskje magen blir litt strammere til sommeren!!=)

1 kommentar:

Anette-Marie Antonsen sa...

JAAAA! Stå på!!! stolt av deg ;)