fredag 11. desember 2009

Luke nr 11: Adventsboller<3

I går ringte verdens snilleste Ingunn å sa at hun hadde noe til oss, som vi måtte komme å hente. Chris Marius dro dit da, og kom hjem med to store poser med boller....en pose sjokoladeboller og en pose rosinboller!! Sjokkisbollene fikk fart på seg i går kveld, siden Christine og Geir Hovard var her...(å ja, jeg spiste ett par boller jeg også;o))!! Jeg fikk ikke tatt bilde i går, så dette er det som er igjen.....bollene var skikkelig gode, og jeg måtte selvfølgelig gråte en skvett, fordi jeg syns det er s koselig at noen tenker på oss....bare sånn av seg selv liksom!! Er ikke helt vant til det!!
Så tusen tusen takk, Besteste Ingunn-en i verden for de nydelig gode bollene, og for at du har oss i tankene når du baker...det var den beste overraskelsen vi har fått på veldig veldig lenge!!<3

Ingen kommentarer: