tirsdag 22. desember 2009

Luke 21 og en halv.....

Ingen bilda i dag....dagene går i ei sørgelig fart, og jeg blir bare mer påmint om hvorfor jeg ikke liker jula! Syns hele greia er ett evig pengesluk og stress, og jeg ser ikke vitsen i det hele tatt!!
Jeg koser meg med familien min hver eneste dag, vi er flink å bruke tiden på hverandre og trenger ikke jula for å få det til. Gaver kan jeg kjøpe til de jeg er glad i når som helst for å vise at jeg er glad i dem, ikke bare kjøpe fordi at jeg "må"....
Huff, ja jeg er i grunnen altfor negativ nå.....men denne måneden i året tar litt gnisten fra meg! Den er i grunnen fylt med savn, pengeslit og det som følger med....å for meg, en liten anelse av depresjon!!
Jeg er lei meg hver eneste julaften fordi jeg savner søsknene mine, alle 5 av dem er altfor langt borte og jeg skulle så gjerne hatt de nærmere meg. Jeg savner mamma og Bjørn Tore, Pappa og Laila....fordi julen handler om familie, men jeg har ikke dem i nærheten i det hele tatt, og det er mange år siden jeg har hatt det!! Jeg savner de nydelige tanteungene mine som jeg så gjerne skulle ønske jeg kunne ha feiret jul sammen med, både de som er på min side og de som er på Chris Marius side....savner dem alle 4!! Jeg savner onklene mine, tanta mi, jeg savner bestemora mi og farmora mi....Jeg har ikke min familie her i jula!! Og mest av alt i hele verden....jeg savner Christine og Geir Hovard!!<3>
Selvfølgelig er jeg glad for å ha småtrollene her og Chris Marius, og Chris Marius far og Chris Marius søster er jo her......men jeg savner alikevel......også syns jeg vel i grunnen bare veldig synd i meg selv!!
Ja det var dagens.....eller gårdagens blir det jo......ett skikkelig juledeppe innlegg.....blir nok ett mere koselig senere på dagen, får vi håpe!!

1 kommentar:

Kine sa...

Jeg er så enig med deg, jula er pengesluk og mas..! Hvorfor i alle dager skal man skure ned huset til jul. slite seg ut og nesten gå på veggen fordi man er så stresset? Jeg gjør ikke det og jul blir det likevel:)

Føler med deg når du skriver om alle du savner, det er liksom noe eget med sin egen familie..

Jeg 'feirer' sammen med foreldrene mine hvert år. Søster med familie annet hvert år. Men alle vi bor i samme gate og ser hverandre flere ganger i uken:) Værre er det for ungene mine, de har jo min familie, men den andre siden er så lite intressert og det er leit synes jeg. Nå har de blitt så store at de legger merke til det selv. Noen av de sender penger til meg for at jeg skal kjøpe noe til de, det blir så feil!

Sånn, da fikk jeg sutret litt også!

Uansett ønsker jeg deg en god jul sammen med din lille familie:)