tirsdag 1. desember 2009

Ja da var det gjort!!

Nå har jeg og Chris Marius også tatt vaksinen. Gjorde ikke vondt i det hele tatt, men vi har begge fått litt vondt nå på ettermiddagen...men har hørt at det er helt vanlig!!;o) Håper bare vi slipper unna de verste bivirkningene, men frykter det verste....er klar for alt, nesten!!
Dessuten fikk jeg vist uante krefter av den sprøyta...hehe...for jeg har nemlig vasket kjøkkenskapene i dag og kasta alt det som jeg ikke bruker. Så da ble det både litt ekstra plass og veldig rent....så nå er det bare resten igjen. Chris Marius hjalp meg på kjøkkenet da, så han vært flink han også!!;o)
I kveld skal jeg pakke inn noen julegaver som "ligger å slenger", må få det unna så fort som mulig....håper jeg får frakta gavene til Kirkenes så billig som mulig, for det blir litt gaver dit!!
I går var jeg å klipte meg, hadde ingen formening om hvordan så jeg sa til frisøren min, Fam, at hun kunne få gjøre som hun ville...her ser dere resultatet: Når det gjelder vaksine til Mary så må vi muligens reise til Hammerfest for å få den pga at hun har eggehvite allergi. Så vi får se da...hva det blir til. Håper bare hun ikke blir syk før den tid, er så redd for ungen min!!
nei det er vel på tide å virke igjen...huff, har mest lyst å bare legge meg på sofaen å ikke gjøre noe....Hmmm, er det ikke Greys snart????;o)

1 kommentar:

*Strikkerier* sa...

Du blei kjempe-kjempefin på håret!! Skikkelig stilig! Å få vaska litt rundt på kjøkkenet må jo ha vært deilig; håpe det smitte litt hit til mæ også. ; ) Ha en fin dag!
PS: Ho Mary blir nok ikke syk, og hvis ho mot formodning skulle gjøre det så blir det å gå heeeelt fint!! Æ e tusen prosent sikker!!!! Goood klem! Hilde