tirsdag 24. november 2009

Utfordring!!=)

Jeg har blitt utfordret av Lene. Utfordringer er som følger:
1. Gå inn på mappa "Mine bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappen
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet
4. Sett inn bilde i ett innlegg, å skriv litt om det
5. Utfordr 5 nye, legg link til de du utfordrer, og gi beskjed om utfordringen!
****
Dette er Mary på "slåtta " i Persfjord, hun er ett arbeidsjern når hun setter den siden til!!=)
Dette er bildet nr 7 i mappe nr 7.

Jeg utfordrer:
Ja det får bli d jeg utfordrer....=)

4 kommentarer:

June sa...

Takk for utfordringen :)
Men ser at jeg gjorde det ikke helt rett, glemte å utfordre andre... jaja:) Jeg har nu værtfall laget ett blogg innlegg, så lenge sida sist!

Solveig sa...

Dette er det første slåttebildet eg ser der ein er kledd i dress og hue :P Skjønnar at sommerane ikkje alltid er på topp der oppe ;P

Galskap sa...

For et herlig bilde! Hun ser mektig stolt ut der hun hjelper til.. :)

Julie sa...

Nu har æ tatt utfordringa! Fikk ikke utfordra mer enn 3 stk... men bedre enn ingenting! ;)