mandag 23. november 2009

Snuppelurene mine!!<3

Nå¨er vi inne i den store "Mary-vil-hjelpe-til" perioden, hun skal virkelig hjelpe til med alt....ingenting skal jeg få gjøre...jeg er nedgradert om dagen!! Å joda, hun er veldig søt og snill, men iblandt passer det veldig dårlig å ikke få fikse tingene sine selv!!;o) Men men...sånn er det!! Hun er iallefall flink å hjelpe til med å mate Ingrid!!=)
Dessuten er det viktig å lære Ingrid å leke, så da blir hun påkledd og avkledd, dratt litt hit og dratt litt dit....man må tåle en del når man er lillesøster til en to-åring!!=) Å Ingrid er tålmodig som bare det, hun tåler en del men det er godt med en mamma som kommer til unnsetning iblandt også!!=) Her pynter Mary Ingrid med Nasse Nøff lua si...se så fin!!;o)
Mary elsker å leke med kjøkkenet hun fikk av tante Iris, å få kokkelere er kjempe gøy. Hun lager mat til hele familien så vi sitter å spiser å drikker nesten hele dagen. Men noe har endret seg den siste tiden, Mary vil nemlig IKKE at vi skal fotografere henne mere....tro om det kan være fordi mammaen har bodd bak kameraet siden hun fikk det???

Her sier hun "Nei, mamma....ikke ta bilde av mæ!!" så lukket hun døra til rommet sitt....

...men så kom hun plutselig ut å sa..."Ta ett bilde mamma, bare ett!!"

Å da jeg hadde tatt ett bilde forsvant hun inn på rommet igjen!!=)

Her er de bildene det ble av forøket mitt i dag....huffa meg, hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke kan ta bilder av snuppa mi? ;o)
Heldigvis litt lettere med minstemora da, enn så lenge...hehe!!

Ja sånn får vi ettermiddagen til å gå når pappaen er borte!
Huff som jeg savner han, jeg sliter fælt med angsten og uroen når han er borte. Jeg klarer meg bra, jeg gjør det dagen krever av meg og jeg koser meg med ungene. Vi leker, spiser, sover og ser på tv......og masse kos i armkroken!! Er overlykkelig for at jeg har dem, mine søte små!!<3
Chris Marius har begynt med prøven i dag, og han har god tro på at det skal gå bra. Jeg er ikke i tvil om at han klarer det bra, han er flink i jobben sin og veldig nøye.....så nå må han bare bli ferdig å komme seg hjem igjen!!;o)
Så var det kveld igjen....snart på tide å legge seg, huff det er det verste å sove alene i den store senga.....åååååå jeg savner kjæresten min!!!!!

1 kommentar:

Galskap sa...

Så fine jenter <3

Jeg har forresten utfordret deg her:
http://www.galskap.net/?p=1592

Klem fra bartebyen