søndag 22. november 2009

Savner kjæresten min!!<3




Savner kjæresten min, tiltross for at det bare er noen få timer siden han dro! Gruer meg til å sove uten han, for det beste jeg vet er å kjenne at han ligger der....helt nærme meg!! Gruer meg til å våkne i morgen å vite at jeg må våkne uten han i flere dager.
Han er klippen i livet mitt, og det føles iblandt ut som om at jeg ikke klarer å leve uten....ingen i verden får meg til å føle meg så trygg som han! Jeg vet at jeg klarer det uten han, jeg vet at uka kommer til å gå ganske fort og jeg klarer meg fint, sammen med ungene....men det er alikevel sårt og vondt når han ikke er her...
Kanskje er jeg den eneste i verden som føler det sånn, og kanskje er jeg pysete og sytete....men det er sånn jeg er. Jeg er ikke vant til å være alene, og jeg vil heller ikke være det....jeg er ikke skapt for å være alene!!
Men jeg skal klare ei uke, jeg skal kose meg med ungene, stelle litt hjemme og gå tur hver dag....og før jeg igrunn har fått sukk for meg så er forhåpentligvis min kjære hjemme igjen!!<3

Ingen kommentarer: