mandag 9. november 2009

Litt fra tur på søndag, og litt fra tur på mandag!!=)

Farsdagsformiddag brukte vi til å gå tur, først gikk vi ned på kaia å plumpa stein og så på båtene, så gikk vi til byen å så i vinduene hvor det var kommet masse julepynt før vi endte opp på kafeen til Unni! Vi spiste litt, drakk kaffe og jus og tusla hjem igjen, for middag og kaker! Det rakk nesten å bli helt mørkt før vi kom oss hjem! På ettermiddagen var beste her og oldemor Kaspara....en veldig koselig og fin farsdag!!=)
Mary ville ha ei brødskiva når vi kom hjem, og da fikk Ingrid også litt...hehehe...se som de koser seg med tørt brød...hahaha!!

Mary kjøpte gule tulipaner til pappa i farsdagsgave!!<3


I dag har jeg vært på kafe med Stina og Anna, Mervi og Steve, Fredrika og Mia og rett før vi skulle gå kom Elisabeth og Cornelia!! Det var koslig!! På vei til byen tok jeg noen bilder av himmelen som var så stilig og av min lille vakre Ingrid som var så strålende humør når hun fikk sitte opp å se litt på verden!!
I morgen reiser jeg til Kirkenes for å sterilisere meg og for å rette litt på KS-arret, så det blir lite blogging denne uka!! Ønsker derfor alle som leser bloggen min ei knallfin uke, så snakkes vi til helga!! Og forhåpentligvis blir det tatt masse bilder av familien i Kirkenes så jeg kan legge ut skrytebilder her til helga!!;o)
Stor og god klem fra Linda!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

pröv en gang tel å kommentere:Supre unga - og heftige Vardö-bilda!ec

Lene sa...

Flotte bilder, snuppa! :) Håper operasjonene gikk fint. Jeg vurderte også å sterilisere meg, men nå blir det Andreas som gjør det istedet. Han ville det, så da er det greit.

Tanja Merethe, www.desperatehousegrl.blogg.no sa...

Heisann :-)
Første gang jeg er innom bloggen din, men jeg bare må spørre deg om en ting.
Kan jeg få large et bilde av den minste jenta di? Et av de nederste bildene her når hun ligger i vogna, for hun var helt skjønn! DE øynene og smilet! Ikke bare large det, men kanskje legge det inn på min blogg en gang :p? du har kjempe pene unger!