onsdag 4. november 2009

Fotoverdens "Mennesker i fokus" Ukens tema er Uteliv!!

Vet jo i grunnen ikke hva slags uteliv Fotoverden tenker på, men dette er "mitt" uteliv!!;o)
Vi er mye ute, eller vi har i vært fall brukt å være mye ute....med to unger har hverdagen tatt overhånd og vi er alt for lite ute nå om dagen.....håper det blir bedre når Ingrid vokser litt til!!
Her er iallefall noen bilder fra det utelivet vi har hatt;o)
For å se flere uteliv bilder klikk deg inn på logoen, du kan også slenge deg med på leken!!;o)
Må samtidig få takke for alle de fine tilbakemeldingene jeg får på bildene jeg legger ut, er skikkelig morsomt med så mange kommentarer!!=)

5 kommentarer:

happy in pink sa...

mange flotte utebilder:)))
ha en fin dag...

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Hei Linda.. Du kan bestille sånne kjoler hos meg hvis du vil.. Bare gi en lyd om hvilke farger du vil ha og hvilken størrelse.. Men litt travelt nå, så jeg kan ikke garantere noe før i midten av desember.. Gå inn på nestenperfektblogg.blogspot.com så finner du mailadresse hvor du kan bestille :o) Hilsen Linda:)

Jeanette Jess1 sa...

Mange flotte timer som er tilbringt ute her ja ser jeg ;) Flotte bilder !!!

Ha en flott dag ;o)

ninabakke sa...

Så herlige utebilder :)

Takk for at du deltar!

Kriztella sa...

Takk for at du deltar, kjempefine bilder!

MVH,Kriztella @ Fotoverden