torsdag 19. november 2009

ABC i ord og bilder -ukens bokstav er I

Og min I er for Ingrid, min lille vakre Ingrid! Den siste babyen som jeg noen gang skal ha som er min!! Det har vært deilig med babyer, og det er vedmodig å vite at man aldri skal være gravid å få baby igjen, men får trøste meg med at noen av de fire barna mine sikkert kommer til å få barn engang, og det blir kos....selv om jeg håper det blir lenge lenge til!!;o)

Tusen takk for alle flotte kommentarer på bloggen min, det er så utrolig koselig å høre fra dere!!=)

For flere I-er eller for å være med trykk på logoen!!;o)

23 kommentarer:

Maria sa...

Åhh så söt din lilla dotter är. Mycket fina bilder.

Anette sa...

En sån söt lite Ingrid du har! Jag har också fyra barn, men "bara" pojkar! Visst är det lite vemodigt när man vet att det är sista barnet, men samtidigt har vi ju gjort vårt eller hur ;-) /Anette

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Nydelig liten Ingrid!Ha ei fin helg!

Rimkogeren sa...

Hun er vist en rigtig lille charmetrold, nå ja, æblet falder jo sjældent langt fra stammen.

frk. Bibo sa...

Skønne skønne billeder. ;) God weekend.

Madame sa...

Dejlige billeder af din lille datter :-)
God weekend!

Turid sa...

Søt og et flott navn dere har valgt.

Sommertid sa...

Et sjarmtroll du har her ja.
Go helg :)

Vibeke sa...

Vidunderlige billeder af den lille Ingrid!

Tro Håb og Kærlighed sa...

Dejlig baby, du har! Og et smukt dronninge-navn!

Marita sa...

Utrolig nydelig lille Ingrid!

Petunia sa...

Man smelter helt av sånne bilder - også av dem der hun ikke er helt fornøyd!
Jeg er bare så klar for barnebarn:)

Anonym sa...

Hon är så vacker! Kram från Laila H

Mia sa...

vilken liten sötnos, liker visst å være modell også :)

regnbuesting sa...

Hun er skjønn! Jeg opplevde for ikke så lenge siden at min minstemann fylte atten. Det betyr jo at jeg ikke har barn lenger. Men mamma er jeg heldigvis for det.

Henny sa...

Hvor er hun dog sød!

Living next to me sa...

hvilken søt I , nydelige liten jente . F.

Marit Johanne sa...

En herlig liten Ingrid! Badebildene var også herlige. Jeg kjenner igjen den følelsen med at det var siste babyen. Men nå er han 20 år og i militæret, hjelp, hvor blir tiden av???

christina sa...

Vacker, oförstörd och redo att möta livet!!

Mona sa...

Härliga baby-bilder! Visst går det fort den där tiden...

Marit sa...

Å så søt, lille Ingrid!

Evami sa...

Skjønne lille Ingrid:) Det er rart å vite at man aldri mer skal være gravid og ha en liten baby,men det er deilig at ungene blir større også:) HA en fin uke ute din kjære!

TorAa sa...

Alldeles nydelig er din lille Ingrid