fredag 6. november 2009

ABC i ord og bilder - ukens bokstav er G

Å min G er gravid!! Å da slenger jeg med noen bilder av de to siste graviditetene mine...å være gravid gjør noe med oss kvinner, og man får en helt spesiell utstråling!!
Dessuten skal jeg bli tante igjen, Ken Morten som er broren til Chris Marius og hans kjære June skal ha barn i mai, og vi gleder oss så masse med dem!!
Så her er min G!!=)


Å så venter vi på Ingrid....ovenfor venta vi på Mary!!


Trykk på logoen for å se andre G-er eller for å være med selv!!;o)

15 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Blir glad när jag ser dina bilder - det är något speciellt med graviditeter. Själv har jag haft lyckan att genomgå tre;-))

hobbyentusiast sa...

Graviditet er noe for seg selv ja... Har selv vært igjennom to og det er en spesiell opplevelse å få kjenne de første sparkene, et liv inni seg... :D

Rimkogeren sa...

Jeg kan ikke udtale mig, jeg har aldrig været gravid- HELDIGVIS, da jeg er hankøn....

Living next to me sa...

Det er en spesiell tid ja , som en aldri glemmer . Enten det er min egne eller min datters ...
God helg til deg og dine F.

Henny sa...

Ja, det er noget helt specielt, som jeg desværre ikke kommer til at opleve.

Petunia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Petunia sa...

Jeg har vært gravid to ganger og du så forskjellig graviditeter kan være. Det første bare gikk av seg selv for å si det slik. Ikke en dag kvalm og alt var så lett. Og så med nummer to der jeg var kvalm i 8,5 måneder og alt var et ork.
Men jeg ville ikke vært godungene foruten:)

Sommertid sa...

En meget spesiell og forunderlig tid..og ingen graviditeter er like sier dem...
Flotte magebilder, likte spesielt der du og mannen står sammen...

Go helg :)

Julie sa...

Må bare smile når æ ser de bildan! =) Du e nu vakker uansett om du e gravid eller ikke snuppa! ;) Og tenk for nå vakre barn som har kommet ut av det! =)

Margrethes hus og hage sa...

Det var et flott G-tema :) Tenk så flott det er at man får bringe fram nytt liv...

linsky sa...

For en herlig løsning! Så flott du var begge gangene. :-D

linn kristine sa...

Koselig innlegg.
For en markert mage på det øverste bildet. :D

qehenne sa...

Så herlige bilder. Det er merkelig hvordan magen er ulik for hver gang en går gravid:-)

Ellen sa...

Veldig bra løsning av G'en! Det er flott med gravide mager!!

Ønsker deg en fin uke!

TorAa sa...

Helt herlig, vidunderlig.
Mitt første datterbarn så verdens lys 25. oktober dette år.
Gled dere. Det er så gedigent stort.
Tusen takk for et givende G-innlegg
---
Om dere fortsatt har tid til å se andres tilsvarende, så er det på min hovedblog:
http://toraa.blogspot.com/
Fra november og litt og bla nedover.

---
Beklager sen kommentar. Har levert yngste kattungen til nytt hjem,
ellers ligget under dyna - svinet er nok på besøk. Håper å bli bra fortest mulig.