onsdag 21. oktober 2009

Tatt litt bilder i byen!!=)


Det er kaldt om dagen, høsten har virkelig kommet og ja i grunn er det nesten mer som tidlig vinter!! Det er kaldt....brrrrr!! Men med varme deilige klær, så var det faktisk veldig godt å bare subbe rundt på jakt etter noe å ta bilder av.....Inspirasjonen er dessverre ikke helt på topp, men noen bilder ble det, om ikke så fine så er de da av byen min!!=)
Er så heldig å ha stranda nesten rett utenfor døra, det er dessverre ei strand hvor det slippes kloakk, men den er fin å se på da...hehe!!=)

Disse bildene er tatt på ett nedlagt fiskebruk, her har det vært hybler og egnebuer tror jeg. Hvis jeg ikke tar helt feil så bodde det en del fiskere her for en del år siden....nå er det knuste vinduer, avflakket maling og totalt ubrukelig, men dog syns jeg det er noe vakkert over det hele!!=)

Måtte jo ha med ett bilde av rådhuset vårt!!=)


Å noen blomster som ennå klamrer seg fast i livet....

....møte på kaia...
...å båten til "onkel" Svein!!

En oppspist kokkelur lå også på kaikanten, å var i grunn veldig fin der den lå!!

Også ligger det en ensom å forlatt krabbeteine slengt nedi fjæra her, inntullet i søppel, plast og skit!! Er nok ei stund sia det var noen krabber i den teina ja!!

****

Mary mi har vært syk, en dag med totalt slapphet...hun var så energiløs og sov bare hele dagen, etterfulgt av en dag med lopper i blodet men alvorlig, kraftig diare.

Hun hadde vondt i magen sin, og gikk hele dagen å strøyk seg på magen og sa "Dakkar lille magen min, har du sånn aua!!??"

Og til slutt de to eneste bildene som ble tatt på bursdagen min...jeg glemte helt bort å ta bilder av både gjester og kaker og det som var....Men dagen ble feiret med familien, og gavene var kjempe brae...Nå skal jeg kjøpe meg Bergans jakke som jeg har ønsket meg...jippiiii!!
Tusen takk for gratulasjoner på dagen min!!<3

Ingen kommentarer: