mandag 26. oktober 2009

Oppklaring og unnskyldning!!

Jeg har fått penger og gavekort i bursdagsgave. Pengene kom fra farmora mi, tusen hjertelig takk for dem...Gavekortet ble kjøpt av mamma og Bjørn Tore, Camilla og Tommy, og det var vel også fra Mailen og Mariell som jeg er tante til! Saken er at jeg bare har prata med Camilla, mamma og farmor om at jeg skulle bruke pengene og gavekortet på jakke, så da jeg skulle takke for jakken og vise dem hvor fin den var glemte jeg å takke ALLE som har vært med på å sponse meg den fine jakken.....Så da prøver jeg igjen;
Takk mamma, Bjørn Tore, Camilla, Tommy, Mailen, Mariell og farmor for pengene jeg fikk til å kjøpe meg jakke!! Tusen tusenn takk!! Og ja der holdt jeg jammen på å glemme Troy, for han har sikkert vært med på gaven han også....så takk til Troy også!!
Jeg beklager så mye at jeg ikke takket dere alle med en gang, men jeg hadde nok tankene en helt annen plass....beklager!!

Ingen kommentarer: