tirsdag 6. oktober 2009

Mary Elise laget middag til seg selv i dag!!=)

Hun har nemmelig laget seg sin helt egen pizza!!=)
Hun har fått "baking"(sånn kakeform og brødform til barn) hos onkel Ken Morten og tante June, så når mammaen laget innbakte pølser i dag, skulle jammen meg hun også bake!!;) Hun fikk litt deig, trykka den godt ned i kakeformen, smurte på litt ketchup med sånn smørkost, slengte(!!!) på ei skive med skinke og lassa på med ost!! Resultatet glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av, men det ble verdens deiligste mary-pizza med ost og skinke, akkurat passe stor til henne selv....så her ser dere marys første selvlagede middag...Flinke store jenta mi!!<3
Verdens kryeste Mary!!=)Må jo smake litt på osten...tihi!!

5 kommentarer:

Kathrine sa...

så herlig... flink da :)
ble sikkert kjempegod!

...takk for koselig kommentar inne hos meg ;)

*Strikkerier* sa...

Det e jo en kokk-to-be det dær! Arti! Den så veeldig god ut. Spør om ho tar bestillinger. ; ) Ha en fin dag til dåkker alle sammen! Glæde mæ til flere innlegg og nydelige bilda.

rakel07 sa...

Så flink hun er! :D

Kine sa...

Nååh, så søtt!! Sjarmerende lita jente:)

Takk for hyggelig besøk inne hos meg:)

Vi blogges:))

Solveig sa...

Mary må vere verdens kulaste lisje jente! ;D Trur eg må spleise ho med min kar ein gang i framtida ;)