søndag 25. oktober 2009

Lørdagsbilder....vakker himmel!!=)

I dag var himmelen så utrolig vakker, de nydeligste rød/orange/rosa farger lyste opp skyene og horisinten...jeg er ikke så flink med sånne naturbilder, men dere ser sånn ca det jeg så...og det er vakkert!!=)Så kjørte vi en tur ned på kaia for Mary ville så gjerne se på hurtigruta, og da måtte jeg bare ta bilde av den....det er utrolig flotte båter!!=)

Også har vi en sånn her liten hvit sak springende i nabolaget...er den ikke søt??



Og endelig, etter mange mnd med venting fikk jeg kjøpt meg Bergans dunjakke!!=) Er så kry og så glad!!=D
Fikk penger av mamma og Bjørn Tore, søstra mi og av farmora mi i bursdagsgave så da brukte jeg alle pengene pluss litt til på jakke...seeee så fin, tror den er laga til meg gitt!!;)

Tusen takk for den fine bursdagsgaven, mamma, Bjørn Tore, Camilla og farmor!!<3
Har nu tusen i dårlig samvittighet, for æ tenkte rett og slett ikke på at jakken også var fra min kjæreste kjære pappa Bjørn Tore!! Jeg har liksom bare prata med mamma og søstra mi om at jeg ønska meg den, men selvfølgelig var han med på å gi meg gaven....Unnskyld, Bjørn Tore min....unnskyld i massevis!!

1 kommentar:

camilla sa...

Flott jakke!! Ble litt misunnelig her!! Bra du fant noe du virkelig likte!
Elske dæ, søstra mi!!