fredag 23. oktober 2009

ABC i ord og bilder -ukens bokstav er E

E for Elske.....det er det jeg kjenner!!
Det er de jeg elsker jeg tar mest bilder av, og det er dem jeg er så kry og stolte av at jeg vil vise dem frem for en hver annledning....så her er ungene mine og mannen min....de fem jeg elsker mer enn alt, de fem jeg vil gjøre alt for og som jeg ikke kan leve uten...<3

Trykk på logoen for å være med på ABC i ord og bilder!! Det er gøy...du kan også se andres tolkninger av E der inne!!=)

12 kommentarer:

Petunia sa...

Og jeg elsker slike koselige innlegg:)

TorAa sa...

Tusen takk for at du på denne Eminente måte Eksponerer det viktigste for både mennesker og dyr:
Det å ha evne til og å kunne elske.

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Så koselig innlegg :)

linsky sa...

For et koselig innlegg! :-D

Margrethe sa...

Så mange å elske og bli elsket av! Flott gjeng du presenterer for oss. Koste meg med innlegget ditt. Ha en deilig helg.

Henny sa...

Elske er et af de bedste E'er!

Eli Kristin sa...

Superherlig innlegg til E, flotte bilder av en flott familie :)

Rimkogeren sa...

Smukke billeder af hvad der gemmer sig i dit hjerte!

TurboLotte sa...

Så skjønne alle sammen. Et herlig innlegg!

Camilla :) sa...

Mange fine bilder! Å elske og å bli elsket er utrolig viktig! :)

Ellen sa...

Veldig bra løsning av bokstaven E!! Og for en flott stor familie du har, så unge som dere er, jeg er rent imponert!!

Ønsker deg en flott uke!

qehenne sa...

så nydelig bilder du har av hele din familie. Elske var et godt valg som alle kan forholde seg til!