torsdag 17. september 2009

Vi har vært i basseng i Kirkenes...arti for ongan + ett kort!!=D

Ingrid's første basseng besøk gikk som en lek...hehe...ho stor kosa seg fra første til siste sekund! Beina gikk som trommestikker, armene likeså!! Ååååå jeg er så glad for at ungene mine trives i vann!!=)


Mary Elise trengte ca 15 minutter på å bli trygg, siden det er nesten ett halvt år siden hun var i basseng sist. Men da hun kom over bøygen så var hun ellevill, da skulle hun i sklia, hun ville hoppe og var som en virvelvind...ja nesten litt for trygg innimellom!! Å få hode under vann....pyttsann, det er bare å blåse litt også hopper vi engang til!!=D
Her er litt bilder fra basseng besøket, som bestemor June var med på!! Enjoy!!=)
Sjekk det gliset på Mary da...hahaha...tror dere hun koser seg i vann eller???
Men litt sliten og trøtt etterpå det er lov...da var det kveldsmat på Esso og sove på veien hjem, når vi kom hjem var det bare å bære småtrollene i seng å her sitter jeg!!;)


***
Å så ett kort jeg har laget til niesa mi. Det er min besteste Julie (trykk på navnet for å komme til bloggen hennes, anbefaler den!!;)) som har farget stempelet til meg med promarkers. Hva syns dere??? Er jo nybegynner da...hehe!!



Ellers vil jeg bare minne på at dere kan vinne en liten oppmerksomhet hvis dere ser litt lengere ned i bloggen her, har jo snart hatt besøk av 2000...hehe...må jo feires!!
Vi snakkes...God og varm klem til dere fra meg!!=)

3 kommentarer:

Julie sa...

Ser ut som dåkker kosa dåkker alle sammen! :) Og kortet ditt blei kjempe fint!

rakel07 sa...

Så ut som en kjempefin dag, ja!
Og jentene er jo bare sååå nydelige :D
Syns Ingrid har blitt nokså lik Mary, jeg altså! ;p

Galskap sa...

Ser ut som dere hadde en herlig dag i bassenget. Amund Elias elsker også svømmehallen, og hopper fra kanten og plasker bare verre.. Gøy!