søndag 6. september 2009

Søster-kjærlighet, sjørøverskip, tårer og vann!!;)

Lykken på jord det må være å ha ei storesøster, eller ei lillesøster!!<3

Mary klarer ikke å holde seg borte fra Christine så mye som ett par sekunder engang når Christine er her. Hun vil tilogmed at storesøster skal skifte bleie på henne!!=)

Hun skal kysse å klemme å holde å kose å lese å synge å kose litt igjen, hele dagen....Er ikke alltid lett å være storesøster da, men Christine er så utrolig flink!!

Se så vakre jenter jeg har!!<3


Mary har også en flott storebror, men han er litt opptatt for tiden så vi rekker jo aldri å ta bilder av han...hehe...men her er ett fra tidligere i sommer!!<3


***

Vi har også hatt besøk av ett sjørøverskip i byen i dag! En russisk seilbåt som heter
S/S Standard...har forsøkt å finne litt info om det på nett, men jeg vet ikke hvordan! Det skal iallefall være en tro kopi av en gammel seilskute og det utrolig flott å se på. Trodde sånne båter bare fantes på film...hehe!!


***

Så har vi lille skrikerungen vår....hun har hatt noen veldig dårlige dager hun stakkar. Hun gråter mye, er ikke helt fornøyd med livet og våkner mye om natta. Sover i grunn ikke så godt på dagen heller. Kan være det er tenner på gang, men vi er i grunn ikke helt sikker!! I dag var vi med de store ungene i Vadsø, og på veien hjem måtte vi stoppe mange ganger for å trøste og kose litt med snuppa, å da hjalp det faktisk litt på humøret å få "kjøre"bil...med lille tåra på kinnet!!<3



***
Å når vi stoppa for å trøste minstemor, så måtte jeg bare springe ned å ta noen bilder av elva i Kiby....syns den er så fin!! Så da prøvde jeg meg litt frem med ulike innstillinger på kameraet...syns det ble ganske bra, om jeg kan si det selv!!=)
Syns det er så vakkert med vann!!=)



2 kommentarer:

ninabakke sa...

Kjempe herlige bilder :)

Bli gjerne med på konkurranser på
www.fotoverden.blogspot.com

Mvh Nina

June sa...

Fine bilda :) Fine unga :) Savne dokker!