søndag 13. september 2009

Søndagstur rundt i byen!!=)

Dagen begynte klokken halv seks i dag...tidlig spør du meg, men det er dessverre ikke jeg som bestemmer sånt her i huset...hehe!!
Så klokken halv ti var vi på vei til festninga, det er så fint der og ikke minst så spennende med de store kanonene...Dessuten er det skikkelig masse mykt, deilig gress der som Mary elsker å springe og rulle i!! Hun ville sitte på kanonen, med litt skrekkblandet fryd..hehe!!

Etter å ha vært der, dro vi en tur til "anne banebagen"....den andre barnehagen....er kjempe morsomt å være der når man ikke er så vant til det!! Mary storkosa seg og fant litt småtterier liggende der som hun ville leke med...blandt annet en liten rød lekebil!!


Mary ville så gjerne at Ingrid skulle være med å leke, og jeg er sikker på at Ingrid hadde lyst....skal bli morsomt å se når Ingrid blir litt større, om de blir flink å leke sammen!!=)

Så gikk vi en tur i fjæra, Mary har blitt like glad i fjæra og havet som jeg er! Tror ikke jeg noensinne kan leve uten hav rundt meg. Jeg har nesten alltid hatt hav overalt hvor jeg har sett, jeg elsker vann og lyden av sjøen som slår mot fjærasteinene er balsam for sjelen! Det er fint å se at Mary har fått samme glede av havet og vannet som meg, det skal kastest stein, plaskes og kjennes på og i vannet...<3


Ett bilde av havna........
....... og den "nye" bilen til Chris Marius...vi har prosjekter så det holder!!;)

2 kommentarer:

June sa...

Virket som e flott dag. Vi skulle gjerne vært der lamme dokker ;)

Galskap sa...

Åh, så flotte bilder!!! :)

Jeg har også vært på festningen der... ;)