torsdag 10. september 2009

Sliten av angsten!!


Ja da er det sånn det er, angsten har tatt kontroll og jeg har begynt på medisiner igjen!!
I dag var første dagen på ca 6 år at jeg har begynt med kognitiv behandling for angsten, og atter en gang må jeg kjempe meg gjennom barndomstraumer, dårlige forhold, savn etter barna, dårlig selvfølelse og alle de gruuuusomme symptomene!! Men det er greit, jeg gjør det jeg må gjøre for å ha det sånn som det er nå, er helt uutholdelig!
Livet skal ikke være enkelt, men det handler vel i grunn om å se rundt seg, å sette pris på det man har.....jeg er nok altfor dårlig til det!! Men opp i all "elendigheten" så må jeg jo bare smile; av den kjekke mannen min som nesten alltid får meg til å le, av de fire vakre barna mine som gir livet mitt så mye mening og av de få, men veldig gode vennene jeg har og som jeg er så utrolig glad i!!<3


2 kommentarer:

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Hei Linda,
Det kan ikke være lett å slite med angst, og det er vanskelig å forstå for utenforstående hvordan det utarter seg.. Jeg kan såvidt tenke meg hvordan det kan være.. Når jeg skal til kreftkontroll hvert halvår og jeg blir fysisk syk en ukes tid før jeg skal dit for jeg er så redd for resultatet. Håper du får det bedre med terapien..lykke til og takk for gode kommentarer hos meg :o) Klem fra Linda

Galskap sa...

*pjuskepålindaenmin* Det er ikke så greit når disse periodene stter inn for fullt. Jeg er bare så glad for at du har den snille og flotte mannen din som stiller opp for deg når du har det sånn.

Håper vi en dag får tid og mulighet til å sette oss ned med en kopp varm kakao og prate ordentlig. Kanskje vi greier å lette hverandres byrder litt...?

Glad i deg!