lørdag 26. september 2009

Rekreasjon??!!

Ingen bilder i dag....grunnen er at jeg ikke er hjemme, men på en slags rekreasjon!!
Jeg skal hvile litt i helga, bare tenke på Linda....det passer meg i grunnen ikke og jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn ungene og Chris Marius, men men....jeg har iallefall sovet en hel natt uten å bli vekket, og jeg har lest litt og strikka ferdig ei hue!!=)
Har hjemlengsel i massevis, og har bestemt meg at det blir ikke flere slike turer....det er ikke ungene og Chris Marius jeg trenger å "hvile" fra, det er meg selv!! Og da tror jeg det er andre ting som skal til, ikke å reise hjemmefra! Ser ut til at medisinene virker sånn passe, kroppen er ikke så veldig urolig mere....så vi får se....savner hjem jeg, til Mary's gode klemmer og Ingrid's vakre smil, og til kjæresten min sin tilstedeværelse...hehe....men det er innerst inne litt godt å slappe av også, og litt tid til samtaler blir det jo også. Må bare klage littegranne....tihi!!

3 kommentarer:

Mitt gale liv sa...

men tebk så koselig det blir når du kommer hjem :) jeg var borte fra mi i 3uker i sommer og 14 dager borte fra min mann da kom savnet.... kose dæ på helge tur

klem

June sa...

De blir nok glade når du kommer hjem igjen :) Bruk tiden på å samle tanker og tenke på deg selv!

Galskap sa...

De savner nok deg like mye som du savner dem. <3