tirsdag 8. september 2009

Ettermiddag i Persfjord!!<3

I dag var det så fint vær på ettermiddagen så vi fant ut at rett etter at vi hadde henta Mary i barnehagen, så tok vi en tur til Persfjord! Så fikk vi alle litt frisk luft, og mine grusomme angst nrever fikk roet seg litt ned....flott for oss alle!!;)
Tok masse fine bilder...Enjoy!!=)
Når vi kom hjem, fikk Ingrid ett bad! Hun skal til lege og helsesøster i morgen så da må man være ren og pen!!=) Hun var helt vill i baljen, så jeg tok noen kule bilder av føttene hennes når hun plasker...hehehe...syns det ble litt tøft ja!!=)


2 kommentarer:

Malys krok sa...

Å så søte jenter! ja en tur ut i det fri er deilig, særlig når været er fint. Det gjør godt både for lite og stor. I dag stormer det fra sørvest her. SKIKKELIG!! Blomterkrukkene lå slengt rundt da jeg kom fra en liten bytur. Måtte ut ob berge.. Ha det godt. Hilsen Margit.

linepetrine stiftelsen sa...

Koselig blogg! Jeg fant ingen mailadresse, så jeg skriver heller her:

Velkommen til mitt forum, www.kreativmamma.no

Vi har egne grupper både for scrapping, blogging og mye, mye mer!