onsdag 5. august 2009

Mary's bursdagsfeirings blogg!!<3

Ja i dag har Mary feiret 2 årsdagen sin, og vi har hatt masse besøk! Hun fikk masse fine gaver og hun har stor kosa seg! Tusen takk for gavene og besøket til dere som har vært her!!<3Bursdagsbarnet venter så spent på gjestene!!<3




Gu'mor Hanne er ikke så redd babyer som hun sier....hehehe...bare de smiler og ikke hyler så høyt!!=)



Onkel Morten, gu'far Stig og onkel Jørn....



...gu'mor Hanne, tante June og tante Evy var med å feiret bursdag!



Spennende å blåse lys!!=)



Å jeg ville bare sitte sammen med tante Eva å leke med de fine Mikke's klubbhus tingene jeg fikk!! Tante Eva var like ivrig som meg og vi hadde det kjempe morsomt!!<3



Har fått Hinkel Pinkel av tante Camilla, Mailen, Mariell og Tommy i bursdagsgave!!



Mitt nye søskenbarn har vært på besøk, hun heter "Ell" (Mariell) og er kjempe søt! Jeg vil bare susse og klemme på henne!!<3


Ingen kommentarer: