fredag 14. august 2009

Long time, long time!!;)

Tihi...vet om noen som har savnet oppdatering på bloggen min..hehe...å det er så koselig! Men nå er hverdagen tilbake, det blir mindre turer og jeg tar dessverre ikke så mye hverdagsbilder som jeg kanskje burde. Bloggen min er mest for å legge ut bilder, for de fleste som står meg veldig nær bor veldig langt unna, og dette er min måte å gi dem litt av vårt liv på!! Savner veldig å ha mine kjære i nærheten, å lage blogg for dem er en slags terapi....Jeg skal prøve å bli flinkere til å ta hverdagsbilder og til å oppdatere litt oftere enn en gang i uka...;)...men jeg lover ingen ting!!=)
Det varmer hjertet mitt at dere savner å ta del i vårt liv, og at dere merker det når oppdateringene blir få.....jeg er så glad i dere også!!<3
***
I dag er det mest Ingrid sin tur å blogges...hehe...Chris marius har funnet fram hoppedissa etter Mary, og Ingrid fikk prøve den i går!! Å ja, jeg vet at det muligens ikke er så bra med sånne, men Ingrid vil så gjerne sitte å stå hele tiden, så vi tenkte at ett par minutter noen ganger om dagen er nok sikkert ikke så farlig!;)
Iallefall, Ingrid elsker hoppedissa....hun hopper å gliser og ser seg rundt på lekene som henger overalt. Hun hyl griner når hun ikke får sitte i den noe mere...hehe!! Hun har nok lopper i blodet hun også, sånn som de fleste andre Thorsen-folka jeg kjenner!!=)
Mary ville filme "storesøster" sine prestasjoner i hoppedissa. Er ikke så lett for ei lita loppe på 2 år å skjønne forskjell på store og lillesøster...hehe...."Ingji e storesøstra mi!!" sier hun rett som det er!!=) Jaja, hun finner nok ut av det etter hvert!!=)Å så litt mere sjabbing her på slutten!!
I dag var jeg, Mary og Ingrid, som lå vogna, på lang tur! Vi var ute å gikk i over en halv time, og Mary gikk selv hele tiden! Ho er så flink å gå at jeg blir reint imponert! Så for de som er kjent her i Vardø, ho gikk fra barnehagen på Skagen og helt ytterst på molloen bak Seafood og hjem igjen...det er ganske langt for en liten skrott! Vi var å så på Elias-båten (redningsskøyta) og på "Storeblink" fyret ytterst på molloen!=) Mary var livredd sprekkene i muren på molloen, da stoppet hun helt opp å hylte som en gris mens jeg måtte løfte henne over...hehe!!
Vi har også begynt å praktisere engelsk her i huset...Jeg var så dum i dag å si til Chris Marius, at Mary kanskje ikke likte middagen i dag....og dermed likte ikke lilletrollet dagens middag...såe her i huset må man være veeeldig forsiktig med hva man sier!!=)
I morgen skal vi en tur til Vadsø, og på etter middagen skal vi lage kaker, for på søndag skal vi feire Marys bursdag atter en gang. Da skal vi ha barnebursdag i barnehagen! =)
Nei nå ble det mye jæppling her.....avslutter nå så får vi se da om det blir lenge til neste gang..hehe...dere har jo litt å lese på her!!=)
God klem til dere alle sammen!!=)

1 kommentar:

June sa...

Ja, det va påtide me en oppdatering :) Dem e nu såå søt de ungan dokkers<3