onsdag 26. august 2009

Kjære kjæresten min, og litt regnværsbilder!!=)

Jeg har klaget mye i det siste, og vært veldig nede...er i grunn fortsatt det, men det er en ting jeg har glemt å si!! Jeg er jo ikke alene....Jeg har en fantastisk kjæreste som er veldig forståelsesfull og tilstede for meg. Han er en jeg ikke hadde klart meg uten! Det er ikke det at jeg har glemt det eller at det ikke betyr noe...men iblandt så skulle jeg ønske at jeg slapp å klage så mye til han! Han er jo ikke en "ansatt"...hehe...han er jo kjæresten min, og noen ganger tar klagingen og skiten jeg plages med totalt livet av vårt kjæreste-forhold!!
Så Chris Marius, jeg vet at du er her og at jeg kan snakke med deg, jeg elsker deg så masse og tar deg kanskje for gitt, og regner med at du vet at jeg gjør det!! Skal prøve å skjerpe meg!!<3

Å så noen regnværsbilder...se på hoppetussa mi...hehe!!<3

Ingen kommentarer: