onsdag 19. august 2009

Ingen bilder i dag, bare klaging!!='(

I dag er jeg så sliten og lei meg, og jeg har ingen jeg kan ringe eller dra til! Tror følelsen av å være ensom er noe av det verste som finnes!! Skulle så gjerne hatt en skulder å grine på, en klem fra noen som bryr seg om meg eller noen oppmuntrende ord over en kaffekopp!! I stede sitter jeg her, helt alene mens tårene spruter!!
Enkelte mennesker klarer å såre meg så utrolig masse, egentlig skulle jeg ikke ha latt meg anfekte av hva de sier men her sitter jeg , helt forbanna knust. Å det verste er at det de prater om har de vært med på å skape selv, men klarer å glorifisere og opphøye seg selv og sitt eget liv på en måte som er helt utrolig. Kanskje jeg heller skal glede meg over at jeg får dem til å føle seg bedre på min bekostning?? Kanskje det hadde gjort hverdagen enklere...ja ikke vet jeg!
Vil bare så gjerne føle meg bra nok, bra nok for ungene mine, bra nok for kjæresten min, bra nok til å få meg noen venner, bra nok til å være sammen med og ikke minst, bra nok for familien min...å jeg tar meg selv i tenke om jeg noen ganger kommer til å bli det, bra nok??!! Og for all del, jeg sikkert bra nok for noen....akkurat nå føles det bare ikke sånn!!
Angsten og depresjon har innhentet meg igjen, og det med max uttelling! Jeg våkner om natta av at jeg har angst, jeg våkner av at jeg skriker eller skjelver, jeg er konstant kvalm og trøtt, kroppen vil på en måte ikke virke!! Det som da er utrolig, er at jeg står opp med Mary kl halv 7 om morningen, vasker og steller henne, koser og spiser litt sammen med henne før hun går i barnehagen. Jeg ammer fortsatt Ingrid om morningen før jeg står opp med Mary, vasker og steller henne og gir henne flaske før vi leverer Mary i barnehagen, jeg er sammen med Christine og Geir Hovard nå som de er her....jeg gjør nesten alt jeg må, og jeg lever og ånder for ungene mine! Men i ett stille øyeblikk så sitter jeg her, innpakka i dyna og fryser som en tulling til tross for at det er nesten hundre grader på soverommet, og griner som om jeg hadde fått en kniv i hjertet....å det er akkurat sånn det føles!!
I dag er ikke verden en god plass å være på!!

1 kommentar:

Julie sa...

Du e mer enn bra nok for veldig mange bare så du vet det! Men e ikke alltid like lett å se det sjøl.. Skulle gjerne vært hos dæ å klemt dæ å prøvd å gjort dagen din litt lettere! Elske dæ kjære!
MASSE MASSE KLEMMA TIL DÆ!!