fredag 21. august 2009

En deilig ettermiddagstur!!=)

I ettermiddag presset jeg meg til å gå ut en tur med ungene, etter en lang dag inne trengte vi det alle tre!! Det ble litt kaldt på slutten, men vi hadde en koselig tur. Gikk bare borti gata her, en liten tur ned i fjæra å plompa stein og satt litt i sandkassa. Det var godt med frisk luft i lungene og trynet!!=)
Tar med meg kameraet nesten overalt og det ble en del bilder i dag også!!;) Enjoy!!;)

I morgen kjører vi til Kirkenes, datteren til søstra mi skal døpes på søndag! Blir nok koselig det, å det blir kos å være sammen med søstra mi og ungene!!=)
Såe vi ses over helga da!!=)
God helg!!

2 kommentarer:

Julie sa...

Så fine bilda! <3

Solveig sa...

Lurt å ta med kamera over alt, det må eg bli flinkare til! Og eg må sei da va heilt NYDELIGE bilder av jentene dine, spes. dei nærbilda av veslejenta Ingrid. Skikkelig fotografspire du! :D