fredag 21. august 2009

Christine og Geir Hovard har vært på ferie!!=)

Christine og Geir Hovard har vært i Sverige å besøkt oldemoren sin, bestefaren, kona til bestefaren, tantene sine og onkelen sin! De var der i tre uker og kosa seg masse med bading, dyrepark/tivoli og ellers det en ferie har å by på!!=) Så da er det vel på sin plass at jeg legger ut litt bilder fra ferien de har hatt, og av den siden av familien min!!=)

Geir Hovard, Evelina, Christine og Eleonor!!<3

Lillesøstra mi, Evelina<3

Lillesøstra mi, Eleonor<3

Lillebroren min, Martin<3

Kona til pappa, Laila<3

Pappa-en min<3

Farmora mi<3

Har ikke hatt så mye kontakt med familien min i Sverige som jeg skulle ønske. Avstanden er stor, og dagene går. De siste årene så er det savnet etter søsknene mine der nede som har vært størst, de begynner å bli store og jeg skulle så utrolig gjerne ønske at jeg kjente dem bedre! Skulle ønske de var en del av hverdagen min!!
Jeg traff Evelina og Eleonor i fjor sommer, bare noen timer...og jeg er sikker på at hjertet mitt gikk i tusen knas da jeg måtte reise fra dem igjen!! Det er trist å ha familie som er så langt borte, og jeg tenker på dem og savner dem hver dag....Håper det ikke blir så lenge til jeg får se dem igjen, selv om det allerede er alt for lenge siden sist!! Broren min har jeg ikke sett på ca 4 år.....det er lang tid det!!=(
Men jeg er glad Christine og Geir Hovard har fått være der i sommer og har fått blitt litt bedre kjent med familien sin der, familie er veldig viktig syns jeg. Man skal vite hvor man kommer fra og hvor man hører til!!
Pappa, Laila, Ewe, Elle, Martin og farmor, jeg har dere godt gjemt i hjertet mitt!!<3
Kjempe masse glad i dere!!<3

Ingen kommentarer: