søndag 16. august 2009

5 kjappe om meg og mitt kamera!!=)


Oppfordring fra Fotoverden, sånn at man blir litt mere kjent kanskje!!=)


1. Navn, alder, bosted? Jeg heter Linda, er 32 år og bor i Vardø, Norges nord-østligste by i arktisk klimasone!!;)

2. Hvilket kamera har du? Jeg har fått meg ett Canon EOS 450D, fikk det for ca 4 uker siden!! Å jeg elsker å bruke det!!=)

3. Ekstra utstyr? Foreløpig ingen ekstra utstyr, men ønsker meg større objektiv og ekstern blitz!!=)

4. Hva fotograferer du mest? Ungene mine, de er nok det jeg tar mest bilder av...men liker også å ta naturbilder, men skulle gjerne hatt større objektiv til det!!=)

5. Ditt favorittbilde?

Dette er favoritt bildet mitt, fordi jeg føler at jeg virkelig fanget øyeblikket!!

5 kommentarer:

ninabakke sa...

Hyggelig å vite litt mer om deg og ditt kamera :)

Takk for at du deltar!

Herlig bilde da, skjønner det er en favoritt!

ღ Pernille sa...

Kjempe nydleig bilde <3

Camilla :) sa...

SV: Bildet er faktisk tatt rett ved båten vi fisket fra, så måkene var veldig nære ;)

Fint bilde du valgte! :)

Nora sa...

Herlig bilde du har valgt :)
Og for en kake litt lenger ned, wow!!

Siw Aina sa...

Utrolig flott bilde. Jeg er enig med deg, der har du virkelig fanget øyeblikket :)