søndag 5. juli 2009

Litt skitværs-bilder!!;)

Vi har hatt noen skikkelig skitværs-dager i Vardø i det siste, så da har vi måttet bruke tiden på inne-aktiviteter som leking, tv-titting og litte granne klipping og liming!!=)
Mary elsker å være med å lage ting, selv om hun blir litt fort lei, og gjerne vil ha absolutt alt som mamma og Christine har!!;) Men det er kos å ha henne med, å jeg håper hun blir like kreativ som jeg engang var og som Christine er nå, da kjeder man seg nesten aldri!!=)
***
Vi har også fått tatt dåpsbilder av Ingrid...endelig!! Så nå skal jeg lage takkekort, eller dvs jeg skal bestille takkekort...har verken utstyr eller ork og tid til å lage noe selv! Det hadde vært morsomt, men men...=)
Noen av bildene ble kjempe fine, noen ikke fullt så bra...og Mary ville selvfølgelig være med på bildene!!;)
***
Å lillesøster fikk låne storesøstra sin stol i dag....litt motvillig, men hun syns det var greit til slutt...å da måtte hun få sitte lamme!!=)
Mary har i grunn ikke vist noe tegn til sjalusi, men i det siste så har hun blitt mere masete og kranglete når vi holder på med Ingrid. Skal i grunn bare mangle, for fra å være det største midtpunktet ever til å måtte dele oppmerksomheten med en baby, så blir det nok litt vanskelig ja!!=)
***

Ellers er dagene som vanlig, foruten at mammaen får sove lengere når det er helg!;)
Jeg klarer ikke å la være å bry meg med været og er i sorg når jeg leser hvor flott det er lengere sør i landet, mens jeg sitter her å fryser! Men men....får trøste meg med at jeg kanskje får ferie til neste år!!!;)
På mandag skal jeg på Rosenterapi. Det blir spennende, for nå har nedturene vært mange og jeg går litt på sparebluss! Depresjonen har ikke vært så fremtredene på lenge som den har vært di siste ukene og med den kommer angsten....så jeg holder meg hjemme og blir ikke særlig bedre av det! Så vi får se om det hjelper med litt alternativ -behandling!!=) Skal komme med oppdatering!!;)

1 kommentar:

Solveig sa...

Så utrulig nydelig desse jentene dine er altså! :D Mary kjeme til å bli ei heartbreaker nå ho vekse til ;)