lørdag 18. juli 2009

Seeee....jeg har så snille barn og mann!!<3

Denne vakre rosebuketten våknet jeg opp til i dag!! Mary og Chris Marius hadde vært på handle tur, og da ville Mary kjøpe blomster til mamma og til rommet sitt! Jeg fikk en nydelig bukett med roser, som jeg elsker og Mary kjøpte seg en blomster til sitt rom. Er ikke noe flink med blomster, så jeg vet ikke hva blomsten til Mary heter, men fin var den og hun leita lenge på blomsterbutikken før hun fant den rette!!=)

Dette er Mary sin blomst, nå har hun to blomster på rommet sitt som lager god soveluft til henne!!=)

Mary er ennå masse opptatt av Ingrid, hun vil bære henne og holde henne hele tiden. Å så roper hun " Mamma, ta bilde av Mary og Ingji!!" <3

Dessuten elsker den vakre ungen min å spise på tærne sine...hehe...rett som det er så sitter hun å tygger på dem! Så da måtte vi jo ta bilder av det også.....er hun ikke vakker??!!<3

4 kommentarer:

Lionel Messi sa...

Gooooooooooooooooooood

Thank you

The subject of more than wonderful

goooooooooood boys

Julie sa...

Herregud kor skjønn dæm e snuppan!! =)

June sa...

Så fine bilda :)

iris sa...

Blomsten te Mary e en Primula trur æ!
Ho e så sjønn den jenta!