mandag 6. juli 2009

Jeg har fått award!!

Fikk award av Anna i går!! En kjempe fin og koselig overraskelse!!=)


Tusen tusen takk!!

Når man får den skal man fortelle 10 ting om seg selv...såe....

1. Jeg har 4 vakre barn

2. Barna mine er født i 97, 99, 07 og 09....kult ikke sant!!=D

3. Jeg plages med depresjon og angst, å er veldig åpen om det!

4. Jeg bor i arktisk klimasone, og Norges nord-østligste by!

5. Jeg har Jeg har to tattoveringer, en alveprins i nakken og tre hjerter som henger sammen med barnas fødselsdato og navn! (Skal legge til ett hjerte nå snart til Ingrid!!;))

6. Noe av det verste jeg vet er spysyke, og jeg har sinnsyk angst for å spy!

7. Jeg elsker å ta bilder!

8. Jeg savner vennene mine og familien min som bor så alt for langt unna!!

9. Jeg elsker ungene og kjæresten min<3

10.Jeg har så innmari lyst til å gifte meg med kjæresten min <3<3<3

Jeg vil gjerne gi denne videre til Linn Iren, Anita og Millamy!!=)

Disse tre jentene har utrolige flotte blogger og scrapper utrolige flotte ting!!=)

Ingen kommentarer: