torsdag 23. juli 2009

Har hatt sommerkjolen på, og litt av hvert fra dagen vår!!=)

Tenke seg det, jeg har vært ute og jeg har fått bruke sommerkjolen min for første gang i år!!=) Det er stas det!!;) Var en tur hos Hanne i går, og det var kjempe koselig. Det var godt å være litt sosial og flire litt!! Så var vi en tur på Nordpolen, og det var masse folk og okei musikk!!=) Er Pomordagene nå, så det er massevis av folk i byen!! Kjempe kos i grunnen!!=)


***


Se denne vakre lille hånda!!<3 Barnehender og føtter er bare så utrolig vakkert!!<3

***

Mary Elise fikk såpebobler i går, og i dag har hun fått blåse så masse såpebobler som hun bare hadde lyst til!! Jeg tok sikkert hundre bilder av det, bare for å få med boblene hun blåste men det var ikke så enkelt!! Vi har iallefall fått masse flotte bilder av henne!!=)


***

Å i kveld har søstrene Thorsen kost seg og delt hemmeligheter i sofakroken! Mary har også lest bøker til Ingrid, som fulgte nøye med!!=) De er så fine, småtrollene mine!!<3


***

Og etter en lang dag er det godt med ett bad!! Ingrid er skikkelig morsom i badet nå, hun plasker og roper og hyler, og skikkelig koser seg når hun bader!! Hun har blitt så stor, så plutselig lille babyen min!!=)



Ingen kommentarer: