tirsdag 7. juli 2009

En knall start på uka!!

Hehehehe....eller ikke!!
Mandagsmorning begynte halv 5 om mårran med at lille Mary-mora kom å skulle ligge sammen med oss, ti minutter etter står min elskede Christine i døra å hyler: "Jeeeeg haaar spydd utover heeeeeleeeee rommet mitt!!" Jippi....jeg som elsker spying å sånt, angst symptomene slo inn med en gang så jeg sprang først på do, inn til Chris Marius for å få han til å fortelle meg hva jeg skulle gjøre (hehehe), ut i stua for å jage ungen i dusjen og inn til Chris Marius igjen for å høre hva jeg skulle gjøre en gang til (hysteris jeg????)!! Det hele endte opp med at vi sto opp hele gjengen, untatt Geir Hovard og Ingrid. Chris Marius og jeg vaska rommet til Christine og da alt var fiksa dro Chris Marius på jobb, sånn ca kl halv 7. Jeg måtte klare meg alene....med spyinga til Christine, de andre ungene og det verste av alt ANGSTEN!!!!
Jeg klarte meg bra vil jeg si, alt går når det må!!
I tillegg har Christine knekt fortanna si for n'te gang, Mary er forkjøla og litt uttafor, Chris Marius var på jobb til 03.00 på natt til tirsdag og er på jobb i natt også....jaja, det kan jo i grunn bare bli bedre (med mindre flere av oss begynner å spy..*grøss*)!!=)
Dro på Rosenterapi på mandagen iallefall, det var deilig og utrolig avslappende!! Men har i dag hatt forferdelig vondt i hodet og i beina....er vel noen punkter som har blitt trigga, det går nok over! Så får vi se da om det hjelper på spenningene i kroppen, de som jeg ikke trenger! Spennende er det i allefall!!=)
Så da får vi se hva resten av uka bringer....håper det er bra!!=D

Ingen kommentarer: